Friday, September 30, 2011


and all of sudden, im a chicken again?
DAMNN!

Cakua,
I miss you like orang gilak kuasa patbelas :)

Balik rumah tu, gerak-gerak skit tangan. Bilik dah macam hape je. Padahal bukan ade orang stay pun. Tapi still sepah-sepah macam kena langgar dek garuda. (sila buat suara dalam yg aku selalu buat time cite Merong Mahawangsa, Garuddaaa. Hahaaa)

perhatian,
Disepanjang pemergian aku, tolong jaga harta karun aku baik-baik. Maksud harta karun disini ialah, koleksi Seventeen aku yang bergunung-ganang tu. Dan juga segala novel. Kalau boleh, novel taruk dalam box la. Selamat disitu :p

Nasib baik la tak tanam pokok bunga segala, kalau tak susah pulak nak kena berpesan 'tolong jaga pokok aku, siram tiap-tiap hari' . Hahaaaa.

And please jaga mama. Dont hurt her please. I beg you. Ikut apa yang dia cakap. Dia ajak pegi mana, ikut. Even kau rasa tak logik ke, layan je. Macam la kau tak tahu mama kita. Kepala bukan nak betul sangat. Kalau tak, macam mane kita boleh jadi macam ni kan.

Errr aku blurr dah ni. Kbai :)

Love,
Chicken.

No comments:

Post a Comment