Thursday, September 29, 2011

budak2 tourism.

Assalamualaikum.

Okayy nak share sikit tentang perangai-perangai sebenar budak2 Tourism.


Jeng jeng jeng.


Hahaaa, it was French class. Miss Lisa were too busy asking the question to everyone. So, that take time for her to finished that. While waiting our turn, my friend and I had been an artis and orang seni.


So, here it is. Our work :



This is by me :)


* 1. Saya ada kakak.
  2. Namanya Kak Aini.
  3. Dia comel, tapi dia garang.
  4. Dia suka cubit saya.
  5. Saya sangat sedih =(






This is by JoeLaby a.k.a JoeJambul or his scientific name is LabuLabi :)


*ingin ditekankan disini, Joe cuba untuk melukis Teletubbies. Dan dibawahnya adalah helicopter in his imagination :p


*hasil kerja menggunakan gabus yang dirembat dalam kotak buku Miss Ashikin. 


Itulah sahaja hasil kerja kami setakat ini. Dan sudah semestinya akan ada kerja-kerja susulan yang akan datang. Just wait from us.


Btw, this weekend site visit untuk HTM400. Next weekend event untuk budak2 Tourism. And the other one khabarnya AKAN ada event jugak. So, bila dapat balik ni? Dah jemu aku duduk bumi Hang Tuah ni. Ishh, kalau dapat fly KL pon cukup laa. Aku dah nak muntah hijau tengok Jambatan Hang Tuah hari-hari. Dan juga hari-hari dengar temple belakang blok ni bunyikan loceng diorang setiap kali azan maghrib. What the??






This is me! (baru sedar dah lama tak upload gambar. huhuu). Bersama buku Hospitality seberat 3kg okayy tipuu je :)


*sedikit perasaan marah untuk Kura-Kura sebab cakap baju I macam baju Kesat. Sedihh I, jauh tau I beli baju ni. Sobss :(


Love,
Atera Alyani.

No comments:

Post a Comment