Thursday, June 30, 2011

Self-confidence

Assalamualaikum.

Okayy, one of my friend's fb status sounds like this : 
the best way to gain self-confidence is to do what you're afraid to do. 

Haihhh. *sigh*
In my case, my fear cannot-go towards orange/limau/lemon/sunkist or what-ever-yang-sangkut-paut with it. Sumpah aku cannot-go lah with it. 

Okay aku ada laa try minum air oren. Tapi muka aku time tu, ya Allah. Buruk jangan cakaplahh. So how? How people? How to make me LOVE that thing? Dah try dah pon apa yang aku afraid tu. Tak jalan jugak. Hahaaa.

Ohh come on. Orange je kot. Maybe ada akan cakap macam tu. Hey! Dah aku takbleh terima that oren thing nak buat macam mana? My grave is my grave (bak kata Maria Elena). Okayy takde kena mengena langsung. Hahaaa.

Ape yang nak ditekankan disini ialah kita takbleh nak cakap sesuka hati kat seseorang tu, ini lah, itu lah. Its just them. 

PAPPPP! DAH LARI TOPIC.
Hahaaa. Bukan aku tanak agree with that statement tapi in my case, I just cant. Ohh nampaknya aku kena try statement tu dengan something else lahh. Contoh? Aku takut nak approach orang yang aku suka. So aku kena try lah ni untuk gain self-confidence? Hekkk. Nak 'try' pon tak tahu mana nak rembat self-confidence untuk nak 'try' tu. Paham dak ni apa aku cakap? Hahaa. Aku dah merepek merapu meraban dah ni.

Teeheee. Yang paham tu tahniah lah. Yang tak paham, sorryyy. Tatau dah nak tolong camne. Hikhikk :)

Love,
Atera Alyani.

No comments:

Post a Comment