Sunday, June 26, 2011

Lawak ayam

Hahaaaa. Lawak ayam sungguh aku ni. Okayy ni nak cite dua lawak ayam.


1.
Semalam aku godek-godek phone sebelom tido. Tahu apa aku jumpa? Dictionary and translate. Huaaaa, tak jakun pulak kan aku asek sibuk nak cari meaning itu lahh, meaning ini lahh. One word : Noob =.= . Then aku godek-godek lagi. Lagi aku jumpa apa? Opera Mini. Okayy aku memang LAME ! lah sebab baru tahu phone aku ni ada menatang tu. Ehh, dah tau phone ada opera mini, ape lagi. Sana sini lahh tangan bergerak. Kejapkejap google image YoSeob, kejap image DongWoon. Kejap image DuJun. Kejap image macaron. Ohh dan banyak lagilah yang boleh En.Google berikan khidmatnya pada aku.




*jangan tak tahu, entry ni pon update ngan phone je. Orang ade opera mini lah katekann.




2.
Lawak ayam yang kedua. Arini keluar around 3pm. Banyak bnda nk kena buat. Pegi bank : kasi duit kat abang. Pastuh pegi balai polis : ambik resit aritu bayar saman rm100. Huuuu, terbang gitu je duit. Sobss sobss. Then nak pegi tempah businesscard mama. Dari balai polis tu aku dah blurr dah. Ambik roundabout kt SS1 tu dengan tidak yakin. Menghala motel desa. Ahhh sudahh. Blurr semakin menjadi-jadi. Bagi signal, brenti tepi. Pikir jap. Pastuh bila da dapat figure jalan mana nak lalu, masuk gear D, jalan. Then tiba-tiba gelak sensorang sebab aku rasa aku lawak sangat. Boleh pulak aku tak tahu jalan kan. Hahaa. Maybe kalau penulis, orang panggil Writers Block. Dah aku ni kes apa? Drivers Block? Hahaaa, boleh lahh.




*mengharap miracle akan terjadi esok woot woot.






Love,
Atera Alyani.

No comments:

Post a Comment