Monday, November 29, 2010

second hero :p

Hello readers !! Cehh, mcam ramai je yg bace kann. Hahaa, xpe la berangan jap di petang yg indah ini. Dulu kecik2 cita2 kemain lagik nk jadi pmbaca berita. Hahaa, poyo habis cita2. Duk baca nih surat khabar kuat2. Sorang2 pulak tu. Fuhhh, berlatih la katekan, konon dlm studio. Agagaga. 
Apakah gerangan halnya * ayat zaman Hang Tuah * , second hero. Okayy, ini kbetulan je kot. Aku tgok cite Korea, tapi aku lebih suka kt second hero. Orang duk sibuk2 ckp hero hnsome nk mati la, kacak nk mampos la. Tapi aku dlm hati : second hero tu lagi hnsome kot, plus baik. Hahaa. Pelik tak aku, pelik tak aku? Ape? Pelik? Ade aku kesahh? Hahaaa. 

Lagipun dh kalo sume nk rebut hero je, biarlah aku merendah diri pilih second hero. * humble nih * Hahaa, contohnye dlm Boys Over Flower. Aku lebih suka kt Ji Hoo compared to Mr.GJP yg blagak nk mati. Hahaa.



see, yg kanan menjadi pilihan hati. dari yg kiri ni si rmbut kenteng kann :p

Emm, lagi cite Why Why Love. Pon aku suka kt second hero dari Ah Mong si kerek uhh.



kan ke yuan yi kt kanan ni lagi cute? huuu~

Tapi xde la sume cite aku nk suka second hero kan. Sbb tu la aku kate kbetulan je. Haha, lagi pon tk ingat dah cite ape lagi. Takkan nk g google lak kan, nmpak sngt aku gigihh kan. 

Macam dlm cite Coffee Prince, Playful Kiss. Tak dinafikan la hero tu hnsome + baik + charm = perfect kot. Hahaaa.


Hahaa, ni aku ade soalan menguji minda ni. Berikan 3 chracter dlm cite Totally Spies. Haa, ni msti ade yg g google kan? Hahaa, tak yah la. Meh nk ckap, Sam, Alex and Clover. Dulu mase kecik2 aku suka Alex sebab rmbut aku mase kecik2, pendek je.

Hahaa, ohh aku mahu pegi main tennis. Jangan jeless ye, aku skarang main tennis tau. Hahaa, next time aku merepek lagi ye :p



Kek pisang dari seorang kawan, she gve to me when i visited her place, Ho Chi Minh, Vietnam. Thanksss !!







Cincau,
Atera Alyani.

No comments:

Post a Comment