Sunday, November 28, 2010

Harry Potter And The Deathly Hallows



Tak kire la nk kate flight delay ke ape ke, tapi arini bru aku tgok harry potter. Hahaa, at least tgok la jugak kann. Ko dh tgok? * kerekk ni * 


Dgn gigihnya, aku n roomate bgun pagi2 ni, cpt2 siap * dh la tdi subuh cerahh nk mati kan, terlajak huuuu * Smpai je bndr kuantan, semangat ni, trus nk beli ticket. Haha, cik adik, counter pn tk bukak lagik. Sabar sabar.


Then makan * acara wajib *. Then jalan2 , then gelak2. 12.10 masuk panggung. Memang best okayy. Aku bagi 9.9 out of 10. Haa, kan ke best tu.  Lagi 0.1 tu sebab Dobby mati. Hahaa. Jap nk lap air mata, sedih Dobby mati tk hbis lagi ni.

Haa, dah dah. Tk leh ngis bnyk2. Hahaaa, tk sabar nih nk tggu Part II punye, July thun dpan kot. Lama gila nk tggu, hahaaa.






  
And lastly, ini dia inche photographer kami :p


Ade org ckap, gmbar mnceritakan segalanya. Ye ke? Ntah la. So, aku pon malas la nk cerita, tgok dh la ye? Hikhikhik.

Thanks kepada semua yg menceriakan hujung mggu ini :p Nanti allowances masuk, kuar lagik ye kwan2? Habiskan cepat2, then kene penampo ngn parents ko. Haha.


*bintang kecil, harry potter and the deathly hallows mmg best, berbaloi rm10 aku. Haha, sape2 yg teragak2 nk tgok ke tak, mmg korang kene g tgok. Aku gerenti ni, syiokk. Kalu dh tgok, tk puas hati, dtg jmpe aku. Then aku sekehh pala kau. Haha, kau la yg tak gheti nengok. RM16.2 juta kot kutipan from cite tu. Tu pon mase mula2 release. Haaa, nk ape lagi? Tgok la. Jgan dtg jmpe aku mntk rm10 modal nk g tgok sudahh la. Ingat aku ade syer ke dlm company bapak ko? Hahaa.

Cincau,
Atera Alyani.  

No comments:

Post a Comment