Saturday, November 13, 2010

atera alyani

bedebukkk !!
seketul blog jatuh. hahaa,apedaa~ okayokayy, first entry kena laa ckp psal tuan empunya kann? huu *blushing* haa, da betol la tu. nama aku laa tu. amacamm? lawa mcm lisa surihani tak name aku? agagaga.

okayy, aku, Atera Alyani, dengan ini ( wahh,mcm nk umum raya dahh,HAHA) merasmikan blog aku. pompompom!! *bunyi bunga api,haha* jgn risau, aku pn orang biasa mcm korang gak,  cuma kdg2 aku brtukar mnjadi orang-orang mcm kt tgh sawah tu. huuu~ disaat jari sdg laju2 mnjalankan tugasnya ni, aku sdg bermaharajalela di weekend yg supposed to stdy. pigiii dahh study !! hahha, typical student kann.. haa, tk lupe juga, aku sorang pompuan yg tk berapa nk lemah-lembut sngt. aku main taram je ckp kuat2 dpan org, ade aku kesahhh? haha. 

Pompuan2 kt luar sne, jalan tu jgn sibuk2 nk soksek2 then pndang2 aku mcm aku mntk allowance kt bapak kau je. kalau nk rase serangan meriam buluh mulut aku,try la ye. huuu. ntah pape kan diorang ni. nk kate bodoh kn, tpi skrg kt matrik same ngan aku. adoiihh,tk pham aku. yg lelaki pulak, perghhh, jalan tk nak kalahh la kann, sehabis daya angkat dada ni*mcm la tough sngt*. pulak tu kt dahi mcm dh ade banner 'Aku Paling Handsome'. arghh, rase mcm nk bukak ksut then baling kt muka kau bro.

disebabkan penulis agakk malas, postpone dulu sesi gembar-gembur. ehh salah, gambar laa.huuu, nxt entry akan diusahakan ye * buat muka cute, haha






cincau, 
Atera Alyani.

1 comment:

  1. huuu, first2 aku nk say sorry la ye kalo blog aku tk meletop pompom mcm mak minah punye blog *siapakahh? haha* . leave ur commnt kayy. i no cry baby ( ayt nak bagus. haha )

    ReplyDelete