Saturday, December 18, 2010

what a penat day !

Hahaaa, tajuk mcam rojak keling dahh. :p Semangat nihh, lama x update blog kan. Jari jemari pon dah keras je. Hahaaa.

Apekah yg letih sangat? Fuhhh, letihh, sungguh aku letihh. Camni cite nye. Jeng jeng jenggg~ Hahaa. Ada aunty aku ni and family, naik Kuantan. Bawak anak2 nak g sangat Gambang Waterpark. Huuuu, aku yg mndengar berita ni, teruss roger2 beliau.



Aku : Assalamualaikum, hello sihat tak?
Beliau : W'salam, sehatt.
Aku : Ishhh, dngr cite nk dtg Gambang esok?
Beliau : Heeee, cpt je berita tersebar ye.
Aku : Biasalaaaa. Heheee.
Beliau : Hahaaa. Kenape?
Aku : Alaaa Chik, kalau blanje anak sedara barang seratus dua tak luak pun. Heee, nak ikut, nak ikut !!
Beliau : Aaaa, jom la. Esok habis kelas pkul brape?
Aku : 12 dah habis.
Beliau : Okayy Achik ambik awak.

Wahh, beliau memang terbaik lahh. Esokye jam 12.30 camtu aku berjaya keluar dari sangkar ini. Hahaaa. Apedaaa~ 

Then xtvt mandi-manda dijalankan. Hahaaa. Dalam aku melayan budak2 tu, ada jugak la diorang yang melayan aku. Hahaa, mana tak nye. Time aku nak naek yg xtreme2 skit je, diorang tanak. Hehhh, tanak ye. Hahh, ko tggu aku kt bawah, aku naik sorang. Hahaaa. Ampunn ye, kakak kau ni kejam sket. Mak datuk la terbaik Gambang Waterpark. Maybe ada yg akan kate Elehh, ape la sangat Gambang Watepark, Sunway lagi terbaik wokk. Hoii mangkuk, dah Gambang ni haa, yg dekat ngan aku, so, g Gambang la. Lagipon, stakat Sunway, umur 8 tahun aku dh hafal segala tandas kt mane surfing kt mane. Hahaaa, sampai kan rase nk jeluak muntah pon ade bila org ajak g sane. Get it man? Hahaa.



Puas mandi-manda kami balik bilik. Opahh kau tak penat ! Penat nak mati wehh, smpat lagi aku tido sbelom maghrib. Walopon tak elok tido, dah aku penat sangat, nok wak gane gi take a nap je pon.

Malam nye, perkara yg paling aku suka. MELANTAKKK , MAKANNN !! Heheee, perghh terbaik wokk ! Sampai tak larat dh nak makan. Hahaaa. Then ada one guy ni, entah sama ada aku yg gatal or muka dia memang familiar gila. Hai encik baju merah ! Hahaaa. Dah dah, jgan nk gatal ye.

barisan penaja, dan kelihatan Encik Baju Merah di belakang.

Then esoknye, b/fast. Okayy, makan sikit je. Sebab cover smalam makan banyak. Hahaa. Masa check-out tu, aunty aku cakap nk g Kuantan dulu sbelom balik. Skali lagi aku dengan hyper nye, NAK IKUT NAK IKUT. Hahaa. Aku as a tour guide dengan bangganya bawak diorang ke Kuantan dan tawaf ECM. Anak2 aunty dahh tergedik-gedik nk Baskin Robbins. Ape lagi, aku pun paw jugak la. Bukan senang nak dapat BR free kann. :p and aku paw Pralines n Cream <3


Aku pon dtinggalkan di situ. Mereka balik ke Terengganu. Cehh, macam sedihh. Padahal mak datuk best nye jalan takde org kenal kn. Heheee, tanduk dh keluar. Jalan punye jalan, aku tgh khusyuk ni mkan eskrem. Dngar la suara berbunyi, anak Amli. Wuhhh, nasib baik aku ni sememangnya tak buat salah kann, so aku senyum je lahh. 

Pekena movie dulu barang sejam dua, hahaa. The Social Network. Aku bagi 3.5 bintang. Bolehh laa. Aku lebih suke kat Wardo, kan ke aku ni minat second hero. Hahaa. 




 bapak slumber si Mark ni pakai selipar cap Jepun.



ni Wardo, hensem seyhh. Haha

Then aku amik bas pkul 5.45, sampai matrik 6.45. Terus aku menido kann diri, sehinggalah aku bangun pagi ni. Update blog. Perghh, gigihh tak aku? Hahaaa. Anda-anda dinasihatkan untuk tidak meniru perkara yang tak berape nak sihat ini. Hahaha. Lain kali cik kak, nak outing, stamina kasi gempakk ye *berkata pada diri sndiri*

Ohh aku dh penat duk hadap lappy, dengan katil tak kemas. Tapi kan bak kate rumate aku, tak yah kemas, malam ni nak tido lagi, hahaa. Bolehh ke pakai ni? Hahahaa. Chow dulu la ye sume2.


Cincau,
Atera Alyani.  

No comments:

Post a Comment