Saturday, December 11, 2010

outsiders

Hello east side-outsider ! *haha,nk lwan gossip girl ni* . Sehatkah semua? Harapnya sejahtera lah ye? Penulis belom sembuh sepenuhnya. Demam dh hilang, tapi masih ada saki-baki batuk2. *batuk-batuk manja gitewww* 




OUTSIDERS


Meaning : people yg bukan dri family and surrounding kita. They can be sebaik-baik manusia and sekejam-kejam manusia :p It's our job to choose our best. Thank god I''ve met these outsiders.




MYROSE


Unique kan nama tu? Actually her real name is NOOR AMIRAH BT ROS. *hambek kau,skali ngan nama ayah aku bagi,haha* Orang panggil myrose, combined trus nama ayah dia. Tapi aku? Aku panggil dia, Miera. :p She was the one yg panggil aku time first class dulu. Aku still ingat dia cakap : Wei,ko nk g mane tu? Jom aa duk depan, tepi aku ni, teman aku. The rest is history :p 


She know me well as good as I know her. Sampai ade org ingat kitorang knal dh lama. Hahaaa, lama laa sngat kann. Ntah la, mybe ada chmstry kot. Wieee~~ 


And, entry kali ni pon aku buat sbb aku rasa aku syg dia sgt2. Tadi kitorang nk g tgok wayang bajet ciput by JPP,KMPh, Rapunzel. Tp aku makan dulu. So, lambat la. Memang salah aku pon. Then Miera call la aku, tp mcam mara2 sket, aku dgn bengangnye marah dia balik. Adehhh, ikut prasaan sngt :p 


Aku msuk dewan lain, tak sama ngan dia. Majuk la konon ni. Then dia text aku, say sorry sbb mara tdi. Pappp ! Aku pon tak marah dah. Huuu, kejap je marahnye, main2 je Cik Senah oii. Hahaa. Buat malu je sbb tadi dh pikir nk cancel outing esok, sbb kan tgh majuk. Hahaa. Tapi, dia text lagi, nk kuar pkol bape? Aku dgn slumber je reply, 8.30 ! Hahaa, itulah dia, org kata kawan. Marah kejap je :p


Opss, aku dah ngantuk. Untuk outsiders yg lain2 next entry mybe aku usahakan *kalo rajin laa, haha* Ni dah pkul 3.30 pagi laa Cik Kiah oii ! *sesedap tembikai je aku main petik nama org, huu~~* Ni pagi esk nk bgun pkul 8. Hahaa, mampukah aku utk bangkit seawal itu di weekend yg indah lagi permai ini? Hahaaa, I'll try :p




Before aku blahh, ni dia pic Miera :p









Atera Alyani + Amirah Ros 




Cincau,
Atera Alyani.



No comments:

Post a Comment