Thursday, December 30, 2010

jiwa kosong lagi 0_0

Ehem ehemm, test tekak jap. Lame sngat diam kann. Okayy, ape kkabar surat khabar semua? Eh salahh, ape khabar korang semua? Ikut kau laa, kalau sakit ade aku kesah? Miahahaa~ Cett, sangat tak berhati perut nye aku ni. Yada yada~


Kenapa jiwa kosong lagi? Hadooii, aku pon tatak tau woo. Emmm, bnyk sngt benda jadik kot lately ni. Aku demam, aku period, ehh tk perlu ckp kot. Emm lagi, exam mid sem da dekat, just kat corner dpan tu je hah. Plus moyang aku dh xde. Yess! Dah takde, Rabu aritu bersamaan 22 December 22010, 8.15 pagi. Al-Fatihah~.


 Aku dpt call dlm pkul 8.30 pg, time tu aku dlm kuliah. Lecture Economy kalau tk silap aku. Cousin aku, Fatin yg call. Bila dye ckp je, terus aku terlepas meja, then tadaa! Jatuh la semua notes and pen pencil bagai. And laa tuu jugak aku nangis. Knape aku nangis? Sebab aku tak sempat pon nk mintak maaf. Walau pon tkde buat salah tpi ntahh la, sbb masa arwah masih ada bkn aku baik sngt pon ngan dye, sbb aku rasa dye tak sayang aku <-- ohh, adekah aku cicit yg derhaka? Ohh mintakmintak tak laa. Knape aku cakap arwah tk sayang aku? Sbb mmg arwah lebih sygkan abang aku :p Lagipon abang aku cicit first, mmg sume org pandang kann. 


Ingat lagi mase kecik-kecik dulu, abang aku mintak doplo sen, di baginya singgit teruss. Aku? Mintak doplo sen, dapat bebel barang seguni dua, and kalau nasib baik, dapat la sposen. Klau nasib tak berape nak baik, dapat bebel je la. And mase tu aku ckap kt diri sndiri, arwah tk sayang aku. <-- Ohh betapa ceteknya fikiran mase kecik-kecik.  


Tapi aku tk rasa bersalah sngt sbb masa dye sakit aku smpat jalankan tggungjawab sbgai cicit. Aku selalu jenguk dye. Aku smpat belikan makanan, plus tlg suapkan lagik. ( yg tak habis, aku lakk yg makan :p ) Aku tlg kalau dye nk duduk, nk turunkan kaki, tolong ikatkan rambut ( walaupon smpai dye ngajuk skit, baru aku ikat ) Tapi at least aku buat semua tu kann? 


Dlm bus nk balik rumah tu, aku asek nangis je. Sampaikan mamat depan aku asek toleh2. Ade aku kesahh? Moyang aku meninggal okayy? Sampaikan tertido, dh tk larat nk nangis dah, perit dh tekak and mata dh bengkak :p Nak thrill lagi ? Smpai je rumah tu, aku muntah keluar semua nasi lemak ayam rendang plus begedil yang aku mkan pagi tu. And aku nangis lagi smbil muntah tu. And aku parking je tido atas katil arwah. Katil tu xde org sentuh pn lagi lepas dari kapankan arwah segala. Ahhh, ape hal? Bukan salahh. Dan aku punye demam tu hilang lpas aku bgun tido. Mak aku ckap maybe aku terkejut sngat smpai demam. And demam aku hilang camtu je lepas aku tido atas katil arwah =.=


Letih dh aku bebel. Katil tu nampak menyelerakan je mcm best je. Ohh tunggu ye sygku si katil ( nama tak komersial langsung! ) Hahaaa. And entry ni bebel bebel je, aku malas overboard nk click button insert image tu :)




Cincau,
Atera Alyani.

No comments:

Post a Comment