Thursday, August 2, 2012

blog berhabukk :(

Assalamualaikum.

Lame bebenauu tak hupdate belog aku nih.
Nasib ingat passwordnya, yedakk? Hikss

Bukan apa, last two months memang busy dengan study. Sampaikan fb dengan twitter pun aku ignore. Nampak tak betapa busy aku? Haaa. Lagi2 bila nak habis semester, dengan test bertimbun macam hari2 aku jawab final. Like seriously? Hahaa.

Bila lama tak merapu ginilah jadinya. Tingtong lah kepala aku kann. Macam sume benda nak terkeluar dari peti simpanan memory dalam otak aku yang terdapat rangka-rangka entry dikala aku terkebil-kebil tak dapat tido diwaktu malam yang kelam. Hambikk kau! Hahaaa

Sampai rasanya sudah tidak reti untuk menaip panjang2. Kang terjawab style final paper aritu baru tahu! Hahaaa. Nak2 paper CTU : terdapat beberapa faktor kepada keruntuhan tamadaun bla bla bla hahaa kang tak pasal yedakk?

Dengan trip menghangkut budak2 kelas balik Terengganu pun aku tak cerita. Pergi berdansaa ke Genting dengan Kura-kura pun tak cerita. See? Tahap kesibukan aku mengalahkan hape jek. Bab kemalasan aku tak usah diungkit lah kan. Tidak berbanding. Sama level dengan tahap kemalasan untuk mandi di musim study week. Hahaa.

Tapi aku rasa itu sudah sebati bagi student2 macam aku ni kan? Buat ape nak mandi banyak2 kalau tak keluar pun dari rumah even sekali dalam satu hari tu? Buat bazir air dengan baju jek. Hahaaa


Hiksss. Skill menaip aku serious dah blurr. Taktau apa nak tulis. Huhuuu nangis jap T________T




Si blurr,
Atera Alyani



No comments:

Post a Comment