Tuesday, March 6, 2012

maaf

Perasaan nak memaafkan tu memang dah lama tersedia. Cuma nak meluahkan tu, terasa seperti bukan masanya, bukan kat sini. Not from all these IT thingy. Yelah tu, cakap je laa kau still tak mau memaafkan. Kan senang. Sebab bila kau dah have guts to forgive tu, sepatutnya terus buat. Kan? Tak perlu pun all these reason lah ape lah.


Okayy my bad. Aku susah kut nak memaafkan? Tapi untuk certain2 things je lah. Kalau yang lain-lain tu, tak letak dalam kepala sangat. Tapi kes ni, sangat berat. Kalau laa terbuka hati you tu nak ask forgiveness from me again, of course you'll get it right away. Im willing to give this time. Im not that hard, I've told you before right? 


Perempuan kan, biasalah. Kalau sekali duakali tu mana nak layan. Tapi try yang ketiga, confirm menjadi. Yes I agreed, my ego pun tinggi gila. Kalau boleh nak sama ngan KL Tower. Tapi, perempuan ni, lama-lama pujuk, cair jugak bro. 


Yang menjadi masalah nye, asal aku nak memaafkan je, mesti ada anasir2 jahat yang selalu membuatkan aku hold dulu. Entah laa, manusia kan. Mana boleh tengok orang senang. Rasanya kalau takde watak2 hitam tersebut, kita dah okayy kut? I dont know. 


So I'll just go with the flow. You now where to find me. How to contact me. 


Opss pause, backspace, rewind. Aku dah kenapa ni sampai macam ni sekali terbuka sangat hari ni? Ini namanya mood swing di awal sem. Baru awal sem aku dah start all this swinggy mood. 


Itulah, haritu time kemas-kemas barang pun macam tak percaya sem baru dah nak start. Dah sampai Melaka pon tak sedar lagi. Kat hotel dengan kawan-kawan bergelak ketawa bersuka ria pukul 1 pagi pun still tak wake up lagi. Last-last, pagi 5Mac2012 tu, kat meja time breakfast ngan Mama Yana Fatin Ira, barulah hati aku terbuka nak menerima bahawa semester dua dah start.


Campur juga dengan perasaan yang tak stabil sedikit, yang tak tahu entah bila muncul dan datang. Tu yang sampai mood swing berdouble tu. Takpe, yang ni ignore dulu ==' *buat muka keras. Kemon aku kan jaguh muka keras.


Sekarang kena lipat ganda usaha nak kejar DL. InsyaAllah. Kalau sem satu tak dapat, kita usaha sem dua. Begitulah seterusnya. 


Akhir kata majulah sukan untuk negara :)


muka baru tersedar sem baru dah start :)




Mood swing,
Atera Alyani.

No comments:

Post a Comment