Sunday, October 2, 2011

Single

Assalamualaikum.

Single? Yess, I'm that. Kenapa? Kerana aku susah nak jumpa orang yang sesuai dengan aku. Memilih? Ada laa sikit :) 

Maybe aku letakkan expectations yang terlampau tinggi, so tak ramai yang berkualifikasi untuk position itu. Heheee.

First skali memang aku tengok perangai budi bahasa and sort of that.

Second! Smoke or not. Oh yeahh. Lets go. Ini amat penting ye. Aku tak tahan bau/asap rokok. Sebab tu la kot susah nak jumpa. **aku tak cakap yang aku tamau laki yg isap rokok, sbb org tua ckp, yg kita tamau la kita dapat :P **

Sekarang aku tengah bercakap pasal teman ye tuantuan dan puanpuan. Hahaa. Sekarang ni mana nak cari duhh lelaki yang tak smoke. Boleh bilang ngan jari je. Aku pulak memang anti la dengan bau/asap rokok ni. 

Kalau abah smoke dalam keta, aku kat belakang macam nak habis nafas dah. Then bau orang yang lepas smoke. Aku sangat tak sukaa. Hishh, pulak tu hidung aku cepat detect bau orang yang baru lepas kejar nyamuk ni. Then kalau mood tak elok, memang dapat maki. *kawan2 kt sekolah dulu selalu kena, sorry guys*

So,if any of you outside there, that didn't smoke. Who can stand a kuat-makan-girl, lepak sempoi, takde nak menggedik tak tentu pasal, tak reti nak mekap-mekap segala, susah nak cemburu, pandai jaga diri. I'm that. I would like to be your friend. Shall we? *ayat dah macam promote diri je. Hahaa

Mama penah tanya 'kak, you dah ada bf belom?'. Aku hanya mampu senyum. Woww Mama, the hardest question ever! How ah I will answer you? Not now kot. Try lagi next time Ma :)

Ini bukan novel, aku just hired someone jadik bf aku. Then aku bawak jumpa mama sebab nak prove-kan aku dah ada bf. Ohh tidak mungkin terjadi sama sekali. Ini reality. 

Memang aku nampak macam boleh on dengan sape-sape saja. Memang nampak aku rapat ngan mamat ni, baik ngan mamat tu. Tapi, itu memang style aku. Senang hang around. Senang rapat. Sangkut? Hell no! 

Bukan nak cakap ada something that hold me back, tapi I just cant. Or should I say I dont do relationship at this time? Sounds silly right? *terngiang-ngiang pesan mama 'belajar dulu biar habis baru nak couple2 ek'

Tapi memang ini yang aku pegang sekarang. I dont do relationship at this time. Fullstop. Yess I sound arrogant, tapi at least biar ada misi kan? Tapi dah kalau pintu hati nak terbuka sekarang, aku tak laa sampai kata NO! Get what I want to say? Hope so.

Cincau,
AAA.


No comments:

Post a Comment