Tuesday, August 9, 2011

Sempena..

Sempena hari jadi aku esok, 
Aku telah berkelakuan gigih dan menjumpai ini :




  "After their first ever appearance in Singapore, the Shock of the New Era album was certified into the Gold Disk category. On August 10, 2010, Beast received the Golden Disk Award from Singapore, Malaysia, and Thailand at the '2010 Summer CUBE Stars Party' at Seoul, Samseongdong in the Samyu Center Event Hall."


Izinkan aku untuk highlight sekali lagi, August 10.
Ya tuan-tuan dan puan-puan.
Di sini bisa dilihat kesinambungan aku ngan Beast.
So, no wonderpets la aku minat diorang macam tak cukup tanah je.
Kahkahkah * annoying gila pompuan ni *


Tu je nak cakap. 
Sama ngan birthday aku.
Annoying kan?
 lepuk lepuk lepuk!!
Weii, rilek aa.
Jangan aa cepuk aku.
Bulan puasa ni, jaga adab.
:)


Love,
Atera Alyani.

No comments:

Post a Comment