Saturday, January 8, 2011

im here again !

Hello !!!
Hawhawhaw.
Im here again, mane boleh jari aku rest lama2 kan?
Cehh, bapak bajet ah kau atera *terdengar bisikan halus.

Ape ke hal nye yobb?
Hahaa, xde mnde pon.
Just gatal nk hupdate.
And dah terbukti kan, janji diri sndiri pon aku langgar.
Apetah lagi janji @ arahan org lain.
Miahaha *gelak jahat.

Btw, cik afiqah aina, yess its nine all together.
Tapi aku lupa nk taruk cakua skali.
Hahaa, bila kau text aku, baru aku ingat.

Ohh ya, si cakua afiqah aina ni adalah adik aku yg skrg dah form 5 , tapi tanak mengaku dirinya dh form 5.
Alasan? Takut nk galas tnggungjawab besar bagak.
Haha, alasan ditolak, sebab tak relevan langsung!

Boleh view belog si cakua ni : thechanchanchan.blogspot.com 
* Bila dh baca compare la, agak2 aku jahat or dia buat2 baik? Haaa, ade ke dia buat entry khas untk aku? Takde kan? Huuu sedeyy seyh. 


Hahaa, dh ngantok.
Papaii !!

*aku tengah musim hurup besar ni. sorry la ye :p


Cincau,
Atera Alyani.


No comments:

Post a Comment